Contact klantenservice
Maandag - Vrijdag 9:00 - 17:00
Whatsapp Webshop
+31 6 19 05 02 32
Bel ons op
+3140 245 6676
E-mail ons via
[email protected]
Contact winkel
Maandag - Zondag tijdens de openings tijden van de winkel (zie hier onder)
Bel ons op
+3140 245 6676
Whatsapp
+316 83 21 57 38
Openingstijden
Maandag;13:00 - 18:00
Dinsdag - donderdag;10:00 - 18:00
Vrijdag;10:00 - 20:00
Zaterdag;10:00 - 17:30
Zondag;13:00 - 17:00
FAQ's
Hier hebben we alle veelgestelde vragen handig op een rijtje staan.
1 Bestellen & verzenden
1.1 Waar is mijn bestelling?
Elke bestelling die u plaatst, wordt met UPS of PostNL verzonden. Hier krijgt u altijd een bevestiging van per e-mail. Het kan zijn dan de e-mail in de spam folder te recht komt, dus check ook altijd even de spam folder. In deze mail staat je track & trace code, zo kun je altijd je pakket volgen.
1.2 Hoe verzenden jullie mijn bestelling?
Wij verzenden al onze pakketten met UPS of PostNL. Dit kun je zelf kiezen tijdens het afronden van je bestelling. Je pakket word altijd persoonlijk overhandigt of kun je ophalen bij een afhaal punt. Het is bij ons ook mogelijk om voor een afhaal punt te kiezen, dit kan tijdens het afronden van de bestelling
1.3 Kan ik mijn pakketje bij een ophaalpunt laten bezorgen?
Jazeker! Bij 'verzendmethode' kunt u kiezen voor de optie 'servicepunt levering'. Op basis van uw postcode krijgt u een kaart te zien met alle beschikbare ophaalpunten in uw buurt. Hier kun je uit de lijst kiezen van ophaal punten. Vergeet niet tijdig je pakketje op te halen, anders word deze weer retour gezonden naar ons.
1.4 Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, dat kan, vinden wij ook erg gezellig. Je kan tijdens het afrekenen voor de optie 'Ophalen in onze winkel' kiezen. Na het afronden van je bestelling krijg je een mailtje wanneer het klaar voor je ligt in de winkel. Dit is vaak al binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling.
1.5 Kan het gebeuren dat mijn bestelling niet de volgende dag in huis is?
Ja, dat kan gebeuren. Het kan zo zijn dat de vervoerders het tijdens drukke periodes er veel pakketen te verwerken hebben waardoor er vertraging ontstaat. Wij doen iedere dag ons uiterste best om onze pakketen op tijd bij de post aan te bieden. Daarom ook voor 16:00 besteld vandaag verzonden!
2 Ruilen & retourneren
2.1 Moet ik bij een ruiling opnieuw verzendkosten betalen?
Nee, als u een artikel heeft geruild, sturen wij deze weer gratis naar je toe. Neem altijd even contact op met onze klantenservice voor een ruiling zodat wij deze in orde kunnen maken.
2.2 Kan ik mijn artikel ook ruilen of retourneren in de winkel?
Ja, dat kan. Bij een ruiling kunt u van tevoren het beste informeren of we uw gewenste artikel nog op voorraad hebben. Als u online bestelde artikelen in de winkel wilt retourneren, zorg er dan voor dat je de order bon meeneemt, zo kunnen we je sneller helpen.
2.3 Op welke manier wordt mijn retour terugbetaald?
Uw aankoopbedrag zal bij een retour op dezelfde manier worden terugbetaald als dat de betaling plaatsvond. Als je bijvoorbeeld met iDeal betaald heeft, krijgt u het geld weer op uw bankrekening gestort.
Heeft je het artikel in onze winkel gekocht en wilt u het retourneren? Dan krijgt je een tegoedbon.
3 Overige vragen
3.1 Kunnen jullie mijn bestelling ook als cadeau inpakken?
Ja, dat doen we zeker! Tijdens het afronden van je bestelling kun je voor ons een opmerking achter laten. Zet in de opmerking er duidelijk bij of het om een jongen, meisje of een unisex cadeau verpakking.
3.2 Waar kan ik reviews bekijken en achterlaten?
Wij ontvangen onze reviews via het platform van WebwinkelKeur. Onze pagina is hier te bekijken. Via deze link kunt u direct een review achterlaten. Ook kun je bij Google een review achterlaten. Alvast bedankt voor de review!